wtorek, 28 października 2014

Nowa zakładka

Dodaję dziś nowy element bloga. To mój bzik. Chyba zasługuje na swoje miejsce na blogu, a nie chcę go wrzucać do jednego garnka z meblami, bo zupa się zrobi niezjadliwa.
KAPLICZKI
Szukam ich i podziwiam odkąd pamiętam. Odkąd pamiętam również je fotografuję. Oczywiście nie zawsze jestem odpowiednio przygotowana i często zdjęcia są niezbyt udane - ciemne, robione z jadącego samochodu albo z pierwotnego telefonu sprzed wielu lat.
Coraz trudniej o piękną kapliczkę. Bloki, ulice i chodniki potrzebują coraz więcej miejsca. Często też kapliczki są "poprawiane", np. za pomocą nowoczesnej dachówki - fuj!
Jednak im głębiej w Polskę albo w góry, tym kapliczek więcej. Co jedna to piękniejsza.
Do zakładki wkładam to, co znalazłam do tej pory (kapliczek znalazłam więcej, ale zdjęć na swoich komputerowych wykopkach - tylko tyle).
Marzy mi się też, żeby stworzyć jakiś prywatny internetowy album kapliczek. Jeśli ktoś z Was ma taką kapliczkę w pobliżu - aparat w dłoń i czekam z utęsknieniem na maile.
Swoje kolejne zdobycze będę oczywiście systematycznie dodawać.
                                                    jakieś góry, 2005
 
                     Te same jakieś góry, 2005

                                       okolice Szczawnika, 2007

          inne okolice Szczawnika, 2007

                                                      Szczuczyn, 2013

                               Bieszczady, 2014




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz